۱۳۸۹ اسفند ۲۸, شنبه

پیام تسلیت و همدردی با مردم مصیبت دیده ژاپن

 مردم عزیز و بزرگوار ژاپن


مردم عزیز و متحد ژاپن ضمن ابراز همدردی وتاسف عمیق از حادثه مصیبت بار سونامی و زلزله ژاپن  همدردی و همدلی خود را از عمق جان با مردم عزیز ژاپن بیان میکنیم .
ارزو داریم بتوانیم با دعاها و حمایت معنوی خود شما را در تحمل و گذر از این مشکل بزرگ یاری رسانیم .شما مردم بزرگ و متحد ژاپن در گذشته ای نه چندان دور ثابت کردید که از این گونه مشکلات با یاری خداوند متعال و وحدت و همدلی به راحتی عبور خواهید کرد و اینبار نیز خداوند یاری رسان شما عزیزان است .


ملت عزیز و بزرگوار ژاپن امیدواریم که پیام تسلیت و همدلی ما را که امروز با وجود حبس رهبران جنبش سبز و یاران دیرین مان و همچنین محدودیتهای گسترده بر علیه جنبش سبز تنها وسیله کمک و مساعدت به شما ملت بزرگوار است بپذیرید و بدانید که جنبش سبز ایران همراه و همدل و پیگیر اخبار مصایب و مشکلات شما عزیزان است و خود را در تحمل این مشکلات با شما همراه و شریک میداند .


جهت کمک و همراهی با شما عزیزان در اغاز سال نو و هنگام تحویل سال جنبش سبز ایران برای شکیبایی و گذر از مشکلات بوجود امده در ژاپن برای مردم عزیز و بزرگوار شما دست بر دعا بر میداریم و از خداوند میخواهیم که تحمل این مشکل را بر شما اسان نماید و خانواده های قربانیان و مصیبت دیدگان را در پناه خود حفظ فرماید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر