۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

همسران شهید باکری و همت خواستار پایان اعتصاب غذای زندانیان سیاسی شدند

همسران شهیدان باکری و همت: با شرمندگی درخواست پایان اعتصاب غذای شما را داریم

سحام نیوز: همسر شهید حمید باکری و شهید ابراهیم همت با انتشار پیامی خواستار پایان اعتصاب غذای زندانیان سیاسی شده اند.

به گزارش کلمه متن این پیام مشترک به شرح زیر است:

مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا وَ لَقَدْ جَاءتْهُمْ رُسُلُنَا بِالبَیِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ کَثِیرًا مِّنْهُم بَعْدَ ذَلِکَ فِی الأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ….

هر کس کسى را جز به قصاص قتل یا به کیفر فسادى در زمین بکشد چنان است که گویى همه مردم را کشته باشد و هر کس، کسى را زنده بدارد چنان است که گویى تمام مردم را زنده داشته است و قطعا پیامبران ما دلایل آشکار براى آنان آوردند با این همه پس از آن بسیارى از ایشان در زمین زیاده روى مى کنند.

سوره مائده آیه ۳۲

برادران عزیز سلام علیکم

می دانیم آنچه بر شما این روزها گذشته چقدر سنگین بوده است . و یقینا شما طبق وظیفه انسانی و شرعی خود برای نشان دادن اعتراض تان دست به اعتصاب غذا زده اید . یعنی با تنها وسیله ای که در اختیار دارید ، یعنی جانتان به میدان آمده اید . تا بلکه جلوی این ظلم آشکار را بگیرید . می دانیم این روزها برای شما و خانواده تان سخت می گذرد اما ما به فرمایش مولا علی (ع)ایمان داریم که فرموده اند :

یوم المظلوم علی الظالم اشد من یوم الظالم علی المظلوم

روزی که مظلوم حق خود را می ستاند، سختتر است تا روزی که ظالم بر مظلوم ستم می کند

و می دانیم که هیچ گاه خون بی گناه بر زمین نخواهد ماند . این را تاریخ نشان داده . با شرمندگی از شما تقاضا می کنیم که به اعتصاب غذای خود پایان دهید.



ژیلا بدیهیان همسر شهید محمد ابراهیم همت

فاطمه چهل امیرانی همسر شهید حمید باکری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر