۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

نبریک روز پدر به موسوی و کروبی

سلام بر شما پدران عزیز میر حسین و کروبی استوار

روز پدر بر شما مبارک
چهار ماه است حاکمان ایران سعی کردن با حبس خانگی شما و بستن درب خانه هایتان بوسیله مزدورانشان یاد و خاطره شما را به فراموشی بسپاریم, اما این دوری اشتیاق ما را به دیدن و دیدن و نگاه کردن آن چهره های صمیمی و ساده و استوار بیشتر می سازد.


امروز بیست و ششم خرداد، روز ولادت امیر المومنین و روز پدر است , به اولین پدران و مردانی که فکر کردیم شما بودید و اولین تبریکمان را نثار شما استواران و پدران مهربان خواهیم کرد . امروز بر مزار پدران شما بزرگواران در غیابتان حضور خواهیم یافت و پیام تبریک شما را به آنان خواهیم رساند. همچنین یاد شهدای جنبش سبز را نیز بر مزارشان گرامی می داریم.


شاید شما امروز نتوانید رودر رو با ما صحبت کنید اما بدانید ما هر زمان ندای قلبی و پیام سکوت شما را درک و همگام با دیگر مردان و زنان سبز این سرزمین به راه شما ادامه خواهیم داد .


میر حسین و کروبی عزیز شما ثابت کردید که به دنبال عدالت و احترام به حقوق انسانها و رفع دیکتاتوری هستید اینها روش و مرامی است که امیرالمومنین مجری آن و تمام مردان آزاده جهان بدانها احترام می گذارند . پس شما در ایران عزیز شایسته و لایق بهترین تبریکها در روز مرد و ولادت امیرالمومنین هستید .


پدران عزیز ما پیام تبریک شما را بر فرزندان و همسران شهیدان جنبش سبز می رسانیم.


همچنین به پدرانی که فرزندانشان رادر اعتراضات مسالمت امیز جنبش سبز از دست داده اند این روز را از جانب شما و خود تبریک خواهیم گفت . باشد که در سایه اتحاد و همدلی روز پدر را جشن بگیریم .

روزتان مبارک
رزمندگان سبز دوران جنگ
تهران بیست و ششم خرداد ماه ١٣٩۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر