۱۳۹۰ خرداد ۱۱, چهارشنبه

تسلیت به مناسبت شهادت هاله سحابی

بسم رب الشهدا و الصدیقین ...
هنوز درد و غم درگذشت مبارز ازادی خواه و میهن دوست مهندس سحابی را بر دل داشتیم که ناباورانه خبر شهادت دختر عزیز ایشان هاله سحابی و ربودن جسد پدر و دختر بدست مزدوران حاکمیت به اصطلاح اسلامی همه را مبهوت ساخت.
شهادت هاله سحابی یاداور شهادت فاطمه زهرا (س)است که هر دو بدست کسانی به شهادت رسیدند که داییه اسلام و دین داری داشتند حکومت فعلی ایران نیز برای قدرت هر رذالت و جهالت و پلیدی را انجام میدهد و از هیچ خباثتی برای رسیدن به مقصد پلید خود فرو گذار نمی باشد ..
زمانی ما سلاح در دست از حیثیت و کیان ایران ,زنان و مردان و اصالت مان در برابر دشمن خارجی دفاع کردیم و هنوز اثار ترکش ومواد شیمیایی را با خود داریم, به امید روزی بودیم که ملت و مردم و زنان ما در عزت و سربلندی زندگی کنند ولی حکومت به دست جائرانی افتاده که از دشمنان بدترودژخیم ترند اما بدانند اگر اتش انتقام مردم روشن شود با اب اقیانوسهای جهان نمیتوانید انرا خاموش کنند .
با دلی اندوه بار و حزنی درگلو وبغضی فرو خفته شهادت دختر ازادی خواه وطن هاله سحابی را به تمامی ایرانیان ,زنان ازاده و خانواده محترمشان تسلیت میگوییم و از خداوند برای خانواده و فرزندان ان یار مهربان سفر کرده صبر جمیل خواستاریم به امید روزی که سایه دیکتاتور برای همیشه از این کشور رخت بر بندد .

جمعی از رزمندگان سبز دوران دفاع مقدس
تهران 11/3/1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر