۱۳۹۰ خرداد ۳۱, سه‌شنبه

حمایت رزمندگان جنگ از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی

بنام خداوند دانا و توانا

یاران عزیز ,دلاوران نامدار زندان ستمگران پیام استقامت ,شجاعت و اخلاق شما را جهانیان شنیدند و دهان به تحسین گشودند . چهارمین روز از اعتصاب غذای شما عزیزان در اعتراض به شهادت زندانی ازاده هدی صابر و شهادت مظلومانه دختر ازادگی ایران هاله سحابی میگذرد و مردم ازاده کشور با غم و اندوه و تحسین کار بزرگ اخلاقی شما را ارج مینهد و همگی دل نگران از حادثه ای برای شما عزیزان هستند . شما بزرگواران انچه را که نیاز بود به گوش حاکمان وستمگران رساندید و نشان دادید که در زندان , حبس , رنج و زنجیرنمی تواند شما را از پیگیری اعتقادات و اهداف آزادی خواهانه خویش و احترام به حقوق انسانها برحذر دارد .و به جهانیان نشان دادید انچه را حاکمیت ایران به عنوان مشروعیت خویش در بوق وکرنای رسانه های دروغ پرداز و دولتیان مستقر ستمگر به جهانیان اعلام میدارد پشیزی ارزش ندارد و واقعیت انچه است که شما با اعتصاب غذای خویش به جهانیان اعلام کردید
شما عزیزان شاهدان زنده شهادت مظلومانه شهید هدی صابر هستید .مردم ازاده ایران و هر انکس اندکی اخلاق را درک نماید میداند که دیدن صحنه شهادت دوست و یار دیرین به خاطر اعتراض به شهادت دختری که در مراسم تدفین پدر خویش به شهادت رسیده است دردناک و التیام اور است . این را بدانید که شما باید این صحنه را به گوش جهانیان برسانید تا بدانند که حاکمان جور چگونه در لوای دین فرزندان این کشور را یکی پس از دیگری به قربانگاه میفرستند و با دروغ پراکنی از مسئولیت خویش شانه خالی میکنند . شما آزادگانی هستید که با تجربیات فراوان سیاسی و ازادی خواهی میتوانید این کاروان احترام به حقوق انسانها و ازادی خواهی را در رسیدن به مقصد یاری نمایید .

ما پیام رنج و استقامت شما بزرگواران را با سعی و تلاش به گوش جهانیان خواهیم رساند ,دراین راه انچه را درتوان داریم بکار خواهیم گرفت و مسئولیت هرگونه حادثه ای برای شما را بر عهده شخص اول حاکمیت ایران میدانیم .لذا همگام با خانواده شهیدان هدی صابر و سحابی از شما درخواست مینماییم که به اعتصاب غذای خویش پایان دهید .وبا سلامت و پایداری بتوانید این راه در پیش گرفته را طی کنید .ما منتظر سلامت و ازادی شما عزیزان میباشیم .

گروهی از رزمندگان دوران جنگ
تهران 31/3/1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر