۱۳۹۰ مرداد ۹, یکشنبه

جناب سفیرمحترم سوریه در تهران :
اقای حامد حسن
سلام علیکم :
دست از کشتار و حمله نظامی به مردم بی دفاع و ازادی خواه سوریه بردارید
نامه را با هیچ جمله دیگری نمیتوانستیم شروع کنیم . صحنه حمله تانکها به منازل مسکونی شهر حماه ,کشتن کودکی خردسال در خیابان و کور های دست جمعی معترضانی که با خشونت تمام نیروهای امنیتی دولت شما به شهادت رسیده اند دل هر انسان را بدرد خواهد اورد .علی الخصوص در سرزمینی که داعیه اسلامیت و دفاع از حقوق مظلومان فلسطین را بر دوش میکشد .
جناب سفیر پاسخ مردمی را که شهروندان کشور شما هستند و خواهان تغییرات در نظام سیاسی حاکم بر کشور میباشند و همه از یک نژاد و زبان هستید و ملت نامیده میشوید را نباید با توپ ,تانک و مسلسل داد .

جناب سفير: بگذاريد ساده صحبت کنیم : شما در مصاحبه چند وقت پیش خود اعلام کردید که سیر تحولات در منطقه خواست مردم ان کشورها برای تغییر رژیم های دیکتاتور است و قیام انان را ستودید .حال شما را چه شده است که قیام مردم کشور خود بر علیه حاکمیتی که تا کنون با سرکوب و حمله نظامی به شهرها و کشتن زنان و کودکان و جوانان در خیابان دیکتاتور بودن خویش را بیش از هر حاکم دیگری به اثبات رسانیده .حرکات بیگانگان مینامید و حتی تا کنون یک خارجی را دستگیر و یا اثبات نکرده اید که یک نیروی خارجی در حال سامان دهی این قیام هاست .
جناب سفير:شما خوب مي دانيد كه امروزدنیا در حال نظاره رفتار شماست و نمیتوانید چیزی را پنهان سازید . و دوربینهای کوچک موبایل هر دروغی که دولت شما بیان میکند را به سادگی بر باد میدهد . ازادی ,عدالت ,دمکراسی و حقوق بشر حق مسلم تمامی انسانهاست و حاکمان نمیتوانند این حقوق را نادیده بگیرند . کشتار کاری از پیش نخواهد برد و هر روز مردم شما را اگاه تر خواهد ساخت به قول فیلسوف شهید ایت الله بهشتی .بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود .این جمله زمانی در ایران بیان شد و حاکمان ایران نیز از ان گذشتند اما پس از سالها امروز بایند پاسخگو باشند و این رفتار بجز اینکه پرونده شما را سنگین تر خواهد ساخت و شما روز ی باید در دادگاه مردمی کشورتان پاسخگو باشید. کاری برایتان پیش نخواهد برد .
ما رزمندگان دوران جنگ ایران و عراق از شما میخواهیم دست از کشتار و سرکوب مردم سوریه بردارید و به صدای عدالت خواهی و تظلم خواهی ملت خود گوش فرا دهید قبل از اینکه خشونت گسترش یابد یا کشورهای دنیا بر علیه شما متحد شوند و سرنوشتی همچون لیبی را تجربه کنید .
جناب سفیر دفاع از حقوق تمامی انسانها در جهان بنا بر فرموده خداوند کار و وظیفه شرعی و انسانی هر شخصی است علی الخصوص که برادر مسلمان باشند . ما از شما میخواهیم پیام ما را به جناب اقای بشار اسد رییس جمهور سوریه برسانید و مردم ازادی خواه سوریه نیز بدانند که جامعه جهانی و جنبش سبز ایران نیز در خصوص این سرکوب خونین سکوت نخواهد کرد . و پایداری و استقامت شما را پاس میدارد .
جمعی از رزمندگان سبز دوران جنگ ایران و عراق
تهران 9 مرداد ماه 1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر