۱۳۹۰ اردیبهشت ۹, جمعه

درخواست ازادی زندانیان معلم و کارگر در استانه روز معلم و روز کارگر از رییس قوه قضاییه

بنام خداوند بخشاینده مهربان
جناب آقای صادق لاریجانی
رئیس محترم قوه قضائیه
با سلام و احترام
در استانه روز کارگر و روز معلم که از ایام مورد احترام در بین تمام اقشار جامعه ایرانی و جهانی است .ما جمعی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی از شما در خواست میکنیم به حرمت کسانی که سازندگان اقتصاد و تربیت کنندگان نسلهای کشور هستند برابر عدل و رافت اسلامی و حقوق قانونی انسانها که خداوند انرا عطا فرموده است. و اختیارات و مسولیتهای قانونی و شرعی شما ریاست محترم نسبت به ازادی و تخفیف مجازات و همچنین رسیدگی پزشکی به زندانیان معلم و کارگر در بند مساعدت نمایید .
طبق اطلاعات رسیده و اخبار پی گیری های قانونی خانوادهها و نهادهای قانونی برای ازادی و رسیدگی به حقوق این عزیزان تا بحال پاسخ مناسبی دریافت نکرده است .اما شما نیک میدانید که این مردم با تمام بی عدالتی هایی که در حقشان شده باز هم به همین قانون مورد ادعا ی حاکمیت احترام میگذارند و خواسته هایشان را قانونی اعلام میدارند .این امور نشانی از ترس و یا استیصال مردم کشور نیست بلکه نشان دادن احترام به قانونی است که مدعیان اجرای ان خود انرا نقض مینمایند .
زندان و شکنجه مخالفان حکومتهای دیگر ،فشار بر زندانی سیاسی و خانواده اش که از طرف حاکمیت ایران محکوم میشود چطور میتواند در دستگاهی که مجری عدالت جامعه است و ادعای اسلام رحمانی دارد به این اشکاری نقض شود .
در خاتمه ما رزمندگان دوران جنگ از شما درخواست میکنیم به پاس رشادتها ،جانفشانی ها و زحمات رزمندگان دوران جنگ نسبت به ازادی و رسیدگی انسانی و پاسخگویی به خانوادههای زندانیان سیاسی کارگر و معلم و تمام زندانیان سیاسی پس از انتخابات ریاست جمهوری مساعدت نموده و تلاش خود را بکار گیرید .
به امید اجرای عدالت
9/2/1390
جمعی از رزمندگان لشکرها و تیپ های بسیج و سپاه پاسداران
دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر